Joopa, tämä on ollut pitkään, pitkään jo mielessä, ja nyt se sitten toteutui.

Minä olen kirjoitusaddikti, kirjoitan työkseeni, mutta lomalla ja muissa työtehtävissä tulee pakko kirjoittaa muuten. Nyt on kyllä sinänsä töissä kirjoittamisen tarve tyydytetty, mutta kun elämässä on mullistavia asioita, niin on välillä pakko saada pois liialliset ajatukset päästä...

Perustiedot minusta on:

Asun yhdessä kihlattuni Possu-kullan kanssa kerrostalokolmiossa, masussani asuu tuleva perheenjäsenemme Predator, ja laumaamme kuuluu vielä mäykkysisaret Peppi ja Sirre ja Neko-kissa.

Olen siis raskaana, joten odotettavissa on aika paljon siihen liittyvät mietteet. Consider yourself warned...

Lisäksi harrastan aika paljon käsitöitä joten voi olla että saan tähän lisättyä tekemisiäkin...

Harrastuksiini kuuluu myös (ainakin nyt jouluaikana) on piparkakkutalojen suunnittelu ja teko... Tämän vuoden suunnitelmat on alkaneet nojaa piparilinnaa päin, mutta ei sitä koskaan vielä tiedä...

Olen alkuperäisesti ruotsinkielinen, teen työtä englanniksi ja puhun suomea kotona, joten jos luet blogiani, varaudu siihen että käytän ne kaikki kolme kieltä aika vapaasti. Minua on välillä pilkattu "snobiksi" koska käytän varsinkin englanninkielisiä ilmaisuja puheessani ja kirjoituksissani, mutta kerron suoraan että kolmen kielen jatkuva käyttö rajoitaa ainakin minun sanastomuistiani, joten se ei johdu mistään muusta...

Tämä riittänee esittelynä, kommentoida saa mutta hyvä perusneuvo on: jos ei ole hyvää sanottavaa, pidä omana tietonasi. :)

Peace out and good night world!

SuperCow